Этот атрибут задает используемый по умолчанию цвет текста, который не является гиперссылкой. Этот атрибут задает цвет гиперссылки, в большинстве браузеров он задан по умолчанию темно синим. Этот атрибут задает цвет активной гиперссылки, он меняет цвет гиперссылки в момент щелчка по ней мышью Этот атрибут задает цвет посещенной гиперссылки English Русский Українська

Увлечения

The Prodigy


История
Альбом №1 The Prodigy Experience
Альбом №2 Music For The Jilted Generation
Альбом №3 The Fat Of The Land
Альбом №4 Always Outnumbered Never Outgunned


Музыкальная история Prodigy начилась в 1990 году, когда появился их
первый сингл "What evil Lurks", состоящий преимущественно из ранних
работ молодого Хоулетта. Сингл не остался незамеченным тогдашней рейв
сценой и сразу попал в ротацию по различным клубам. Даже в наше время
этот диск считается едва ли не культовой hardcore вещью, оригинал
которой уже практически невозможно нигде достать.

После успешного релиза их дебютного сингла группа отправилась в
турне по Великобритании, выступая преимущественно в небольших
андеграундных клубах. Но уже их первый заграничный концерт в Италии
был восторженно воспринят итальянскими рейверами. Они провозгласили
Prodigy лучшей группой тогдашней рейв-сцены.

12 августа 1991 года Prodigy выпускают свой второй сингл -
легендарный "Charly". Уже за несколько месяцев до официального релиза к
синглу проявляли неподдельный интерес многие СМИ. И их ожидания
были оправданны, когда "Charly" взлетел на первую строчку Танцевального
Чарта Великобритании и стал номером три в чарте "Top 40" . "Charly"
вызвал волну интереса к Prodigy у звукозаписывающих кампаний, и дал
пищу для различных агрессивных дебатов относительно кончины рейв
сцены. (Многие помнят известную статью в "Melody Maker" "Убил ли Charly
рейв ?"). Но среди общего негодования легко было упустить тот факт, что
Charly был одним из самых успешных релизов того времени. И намного
лучшей вещью, чем релизы конкурирующих групп, которые градом
посыпались на танцевальную сцену Британии после него.

22-летний Лиам был атакован агресивно настроенными музыкантами того
времени за преодоление концепции "Любовь, Мир и Счастье", которая
доминировала на танцевальной сцене начала 90-х. Лиам - классически
обученный пианист, чьи амбиции "сделать пару трэков" были
скоропостижно похоронены, так что Лиам теперь сконцентрировался на
поддержании статуса самого успешного представителя hardcore сцены.
Смешивание уникального хип-хоп звучания и безумной house музыки
позволило долгое время быть на Олимпе британского андеграунда и
добиться уважения музыкальной общественности.

Следующий сингл появился в декабре 1991. Подогретый успехом "Charly",
"Everybody in the place" быстро запрыгнул на вторую строчку национального
хит-парада. И только бесстыдно переизданная 'Bohemian Rhapsody'
преградила ему путь к вершине. В сентябре 92-го Prodigy выпустили
третий хитовый сингл "Fire", который явно протаптывал дорогу для
дебютного альбома группы.

До выхода "The Prodigy Experience" еще не кому не удавалось выпустить
успешный полноценный hard dance альбом. Дебют Prodigy, однако, разрушил
доселе непоколебимые правила. Альбом состоял из нового материала груп-
пы, а также объединял наиболее удачные ремиксы, ему предшествующих
синглов, что было по достоинству оценено тысячами людей, которые купили
диск. Альбом сразу ворвался в чарты Великобритании и обосновался на 11
месте. Диск был признан "золотым". И уже через несколько дней
"Experience" был №1 и не слезал с вершины хит-парада на протяжении 25
недель!

Следующий сингл "Out of Space" незамедлительно очутился в "Top 15",
также как и предшествующий ему "Wind it Up". Несмотря на огромнейший
успех Prodigy, Лиам чувствовал необходимость в совершенствовании своего
стиля. Из-за бесконечных туров по Австралии, Голландии, Германии,
Америки, из-за работы по ремикшированию песен для Jesus Jones, Front
242 и The Art of Noise, Лиам был подвергнут музыкальным новым влияниям.
И он захотел отразить это в своих будущих работах. Как он это выразил:
"Я понимал, что группа должна прогрессировать и развиваться, должна идти
вперед и вперед."

Когда в октябре 1993 появился сингл "One Love", стало ясно, что Лиам
воплотил свои желания в действительность. "One Love" содержал больше
techno, чем предыдущие работы группы, и фанаты положительно восприняли
эти изменения. Сингл очутился на восьмой позиции. Продвижению сингла,
без сомнения, способствовало появление фантастического клипа. Видео
"One Love" было полностью компьютерной работой. Для его съемок
использовалась совершенно новая техники, привезенная из Штатов.
Результат был просто поразительным, и это стало неоспоримым шагом
вперед для развития группы.

No Good (Start The Dance), выпущеный 16 мая 1994, оказался самым
успешным релизом за всю историю группы. Сингл провел незабываемых 7
недель в чарте "Top 10". Нельзя было представить лучшего момента для
выпуска второго альбома группы.

Когда в июле "Music For The Jilted Generation" появился на свет,
это был феноменальный успех для группы и с финансовой стороны, и с
точки зрения музыкальных критиков. Как только альбом появился, он тут
же возглавил верхние строчки хит-парадов. Практически все британские
таблоиды разразились ливнем похвал. "NME" назвала Лиама "Робокопом и
Бетховеном наший дней в одном лице". "Select" заявила, что " Music
For The Jilted Generation " - это лучшее, что можно услышать на
музыкальный сцене в этом году, в то время как " Melody Maker "
назвали альбом "чертовски великолепным". Слушатели также со всем
соглашались. По прошествии 2 недель с момента релиза, альбом уже был
"золотым", и было продано более миллиона копий по всему миру. На
группу посыпался беспощадный град наград: "Mercury Music Prize", "MTV
Best Dance", "Best Dance LP", "Best dance Act". У Prodigy начались
non-stop гастроли.

1994-1995 года были периодом огромного числа концертов, шоу, фестивалей.
Группа путешествовала по всему миру с ужасно насыщенным графиком.
Радикальная перемена в имидже Кейта Флинта позволила попасть ему на
обложки многих периодических изданий. Группой восхищались от
Исландии до Японии. Везде их выступления сопровождались полными
аншлагами и безумием на концерах.

В 1995 году "Poison" стал девятым синглом группы, попавший в чарты.
Видео "Prodigy - electronic punks" позволило группе попасть еще и в видео
чарты. Их выступление на фестивале Glastonbury было признано лучшим,
подтверждая метаморфозу перерождения Prodigy из рейв команды в одну из
самых захватывающих и интригующих групп современности.

Когда в 1996 вышел "Firestarter", Лиам сказал, что это экспериментальный
трэк, но он оказалось существенным прорывом для группы. Сингл занял
первые места в чартах по всему миру. Затем был выпущен менее коммер-
ческий "Breathe". Еще лучше!

Когда летом 1997 был выпущен "The Fat of the Land" он оказался на вершине
хит парадов 22 стран!!! За первые 3 недели было продано более 2.5 миллио-
нов копий диска по всему миру. Невиданный успех для танцевальной ко-
манды! Их концертные выступления были провозглашены лучшими шоу на
планете!

1998-1999 года - оказался довольно тихим периодом в бурной жизни Prodigy.
Они заявили, что "не хотят быть настолько популярной и коммерческой
группой, но ни смотря ни на что, они продолжают расти и развиваться", о
чем свидетельствует постоянный рост количества интернет сайтов о Prodigy.
Кстати, Лиам как то заявил: "Я ненавижу Интернет. По-моему это большая
куча дерьма. Горы ненужной информации".

В 1999 году Лиам наконец воплотил мечту всей своей жизни, выпустив
сольный DJ альбом ремиксов "Dirtchamber Session vol.1". Диск содержит
личные обработки Лиама таких известных групп, как Beastie Boys,
Grandmaster Flash и многих других. Альбом был тепло принят в фанатской
среде, но тем не менее не оказался особо коммерческим.

В данный момент Лиам занимается написанием четвертого альбома Prodigy.
Рабочее название альбома "Always Outnumbered, Never Outgunned". Релиз
диска намечен на 2005 год. Паралельно Хоулетт сотрудничает с различными
исполнителями. Например, недавно Лиам написал совместную вещь с 3D из
"Massive Attack". Остальные участники Prodigy занимаются своими люби-
мыми делами: Maxim пишет музыку и осенью выходит его сольный альбом,
а Кейт сейчас сильно увлекся мотогонками и дни напролет гоняет по трас-
сам Эссекса. Ну вот, пока и все. Будем ждать, что век грядущий нам принесет.

The Prodigy Experience

Jericho
(Jericho vocals from the track The Horns Of Jericho)

The horns of Jericho
The horns of Jericho
The horns of Jericho

Feel the bass come down on me baby
Feel the bass come down on me baby
Want a favour, find a favour
Want a favour, find a favour
Want a favour, find a favour
Keep on dancing – yeah keep on dancing
Baby keep on dancing – yeah keep on dancing
Baby keep on dancing – yeah keep on dancing

Music Reach (1/2/3/4)
(Vocals: Simone Berryman)

One two three four
One two three four

The music reach, the music reach
The music reach, the music reach

One two, one two, one two three four
The music reach, the music reach, the music reach
One two, one two three four
One one, one two, one two three four

Make me wanna shout, make me wanna shout
Come on, come on
Come on, make me wanna shout
Come on, make me wanna shout

One two three four
Come on, make me wanna shout
Come on, make me wanna shout
One two three four

The music reach, the music reach
One two three four, the music reach
Come on, the music reach
Come on, the music reach

Come on, make me wanna shout
Come on, make me wanna shout
Come on, make me wanna shout
Come on, make me wanna shout

Wind It Up

Wind it up, wind it up

Equal rights and justice in this time
Equal rights and justice in this time

Go around, go around
Wind it up, go around

Your Love

Give me a number one, give me a number two
Give me a number one, give me a number two
Your love, give me a number one, give me a number two
Your love, give me a number one, give me a number two
Your love, your love, your love
Your love, your love, your love
Our crew! Our crew!

Hyperspeed (G-Force Part 2)

Moving out nine times the speed of sound
Target... Target... Target...
Roger that scan I’ve got a contact and locked on
Something’s going on at the jack slinger
Target... Target... Target...
Target... Target... Target...

Let’s jet out, we’ll cruise at hyperspeed
I got the beat, I got the beat
And that’s all we need – check it out!

Hyper, hyp-, hyper, hyper
Hyper, hyp-, hyper, hyper
Hyper, hyp-, hyper, hyper

Hyp-, hyp-, hyp-, hyper, hyper, hyper, hyper
Hyp-, hyp-, hyp-, hyp-, hyper, hyper, hyper
Hyp-, hyp-, hyp-, hyp-, hyper, hyper, hyper
Hyp-, hyp-, hyp-, hyp-, hyper, hyper, hyper

Let’s jet out, we’ll cruise at hyperspeed
I got the beat, I got the beat
And that’s all we need – check it out!

Hyper, hyp-, hyp-, hyper, hyper
Hyper, hyp-, hyp-,hyper, hyper
Hyper, hyp-, hyp-, hyper, hyper

Charly
(Charly’s voice is by Kenny Everett from a Public Information Film)

Original version
Charly says always tell your mummy before you go off somewhere
Charly says always tell your mummy before you go off somewhere
Charly says always tell your mummy before you go off somewhere

Trip Into Drum & Bass version
Little bit of bass
Little bit of raas

Charly says bass
Charly says raas
Bass, bass, little bit of bass, little bit of bass, little bit of raas (Note)
Little bit of bass, little bit of raas
Little bit of bass, little bit of raas
Little bit of bass, little bit of raas


Out Of Space
(Vocals by Max Romeo (I’m gone sent...) & Ultramagnetic MCs (I’ll take your...))

I’ll take your brain to another dimension

I’m gonna send him to outer space – find another race
I’m gonna send him to outer space – find another race
I’m gonna send him to outer space – find another race

I’ll take your brain to another dimension
I’ll take your brain to another dimension
I’ll take your brain to another dimension
Pay close attention

I’ll take your brain to another dimension
I’ll take your brain to another dimension
I’ll take your brain to another dimension
Pay close attention

I’m gonna send him to outer space – find another race
I’m gonna send him to outer space – find another race
I’m gonna send him to outer space – find another race

Everybody In The Place

Everybody’s in the place – let’s go
Everybody’s in the place – let’s go
Everybody’s in the place – let’s go

Weather Experience
(Voice: weather forecast speaker)

Wales, and in the more central and southern parts, it’ll be a fine dry day.
Good deal of sunshine to begin with, clouding over somewhat later on.
But for Scotland, Northern Ireland, and Wales, and in the more central
and southern parts, it’ll be a fine dry day.
Good deal of sunshine to begin with, clouding over somewhat later on.

...back in south westerly fork showers: good
...back to 7 and backing south-westerly 4, showers: good.

Fire
(Deep voice by The Crazy World Of Arthur Brown + Additional vocals by Keith Flint)

(This first part is only on the single version)
Are you feeling – in the party?
Are you feeling – are you ready?
Are you feeling – in the party?
Are you feeling – are you ready, are you ready?

I am the god of hellfire, and I bring you... fire!
I am the god of hellfire, and I bring you... fire!
I am the god of hellfire, and I bring you... fire!

Fire, fire, fire, fire!

When I was a youth I used to burn cali weed in a Rizla a Rizla a Rizla a Rizla (Note)
When I was a youth I used to burn cali weed in a Rizla a Rizla a Rizla a Rizla
When I was a youth I used to burn cali weed in a Rizla a Rizla a Rizla a Rizla
Now you’re rockin’!
When I was a youth I used to burn cali weed in a Rizla a Rizla a Rizla a Rizla – Fire
Now you’re rockin’!

I am the god of hellfire, and I bring you... fire!
I am the god of hellfire, and I bring you... fire!
I am the god of hellfire, and I bring you... fire!

Ruff In The Jungle Bizness
(Female vocals: Simone Berryman)

Ruff in the jungle, in the jungle, in the jungle, in the-in the jungle
In the jungle, in the jungle, in the in the jungle
Ruff in the jungle, in the jungle, in the jungle, in the-in the jungle
In the jungle, in the jungle, in the in the jungle

Now hear this all, bad boy
Ruff

Feel the jungle vibe, baby
Feel the jungle vibe, baby
Ruff in the jungle, in the in the jungle
Feel the jungle vibe, baby
Feel the jungle vibe, baby
Ruff in the jungle, in the in the jungle

Now hear this all, bad boy

Ruff, ruff, ruff

Death Of The Prodigy Dancers
(Vocals by Maxim Reality)

Well this is where I kill the dancer
Watch the MC kill the dancer
Death of the Prodigy dancer
Come on, come on
Gonna take you with me
Gonna kill you, gonna rock you
Gonna move you, gonna groove you
Tonight, come on

Let it rock, let it move, let it move you, let it use you
Let it move you, let it move you, let it move you

One for the troubles
Two for the time
Three for the lyrics
Four for the rhyme

Come on now
Let it rock, let it rock
Pump it up, rock it up
Don’t stop to the fuckin core

Maxim Reality is talking to you (?)

Let it rock you, let it rock you
Let it move you, let it groove you
Let it rock, let it rock, let it rock

Let it rock you, let it rock you, let it rock you
Let it rock you, let it rock you

Where’s the response?
Where’s the response?
Death of the Prodigy dancer
Watch me kill the dancer!
I’m a kill the dancer! (a = gonna)

Come on!
Gonna kill you, gonna send you to the grave tonight, oh yea that’s right!
Let it rock, let it move
Let it move you, let it use you!
Let it rock you, don’t you stop!

Gonna take you to the other side(???) – word up(???)
Let it move, let it move, let it move
Let it move you
Let it rock you, let it rock you
Get ready

One for the troubles
Two for the time
Three for the lyrics
Four for the rhyme

Let it rock you, let it move you

Don’t you stop, gonna take you
To the top, oh yea
You’ll fail, we’re for real

Oh no!

Music For The Jilted Generation

Intro

So, I’ve decided to take my work back underground
To stop it falling into the wrong hands

Break & Enter
(Vocals by Baby D)

Bring it down to earth
Bring it down to earth
Bring it down to earth

Their Law
("What we’re dealing with here..." sample taken from the film Smokie And The Bandit;
Other vocals by Clint Mansell, the ex-frontman of Pop Will Eat Itself)

What we’re dealing with here is a total lack of respect for the law
I’m the law and you can’t beat the law
I’m the law and you can’t beat the law
I’m the law and you can’t beat the law
Fuck ’em and their law

Crack down at sundown
Fuck ’em and their law


Full Throttle
(Source of vocals: Star Wars)

We’re going full throttle (Reversed)

Voodoo People
 ("The voodoo, who-do..." vocals by Gylan Kain)

Magic people, voodoo people

Voodoo

The voodoo, who-do-what-you-don’t-dare-to-people
The voodoo, who-do-what-you-don’t-dare-to-people

The voodoo

The voodoo, who-do-what-you-don’t-dare-to-people
The voodoo, who-do-what-you-don’t-dare-to-people

Voodoo people, magic people, voodoo people, magic people

Speedway
(Theme from Fastlane)

Fly away, fly away...

The Heat (The Energy)
(Source of vocals: Poltergeist III)

Can you feel it?
The energy, the heat
The energy, the heat

Poison
(Vocals: Maxim)

What? Yeah, yold on a second... (in the background)
Liam, someone on the phone for you
Oh, fuck’s sake, tryin’ to write this fucking tune, man

Yeah, yeah, yeah

(In the background: Boom, bah!)
(Also in the background: Hit the ground)

I got the poison, I got the poison
I got the poison, I got the poison

I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pressure, the pressure

I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy
I got the poison, I got the remedy
I got the pulsating rhytmical remedy

No Good (Start The Dance)
(Female vocals: Kelly Charles)

Come on, who can, who can, can hear the bass drum? (Distorted)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum?

You’re no good for me
I don’t need nobody
Don’t need no-one
That’s no good for me

You’re no good for me
I don’t need nobody
Don’t need no-one
That’s no good for me

You’re no good for me
I don’t need nobody
Don’t need no-one
That’s no good for me

One Love

One love... One love....
One love... One love....


3 Kilos
(Instrumental)

Skylined
(Instrumental)

Claustrophobic Sting
(Source of vocals: 2001: A Space Odyssey)

My mind is glowing
My mind is glowing
My mind is glowing


The Fat Of The Land

Smack My Bitch Up
(Vocals by Kool Keith)

Change my pitch up, smack my bitch up
Change my pitch up, smack my bitch up
Change my pitch up, smack my bitch up


Breathe
(Vocals by Keith Flint & Maxim Reality)

Breathe with me

Breathe the pressure
Come play my game I’ll test ya
Psychosomatic addict insane
Breathe the pressure
Come play my game I’ll test ya
Psycho-somatic addict insane

Come play my game
Inhale, inhale, you’re the victim
Come play my game
Exhale, exhale, exhale

(Something like ”Like a fool” or ”Microphone”)

Breathe with me

Breathe the pressure
Come play my game I’ll test ya
Psychosomatic addict insane
Breathe the pressure
Come play my game I’ll test ya
Psycho-somatic addict insane

Come play my game
Inhale, inhale, you’re the victim
Come play my game
Exhale, exhale, exhale

Come breathe with me
Breathe with me


Diesel Power
(Vocals by Kool Keith)

Yo, I used to check out lyrics upon the format
Build with skill with technique – computer A-DAT
My lyrical form is clouds on your brainstorm
I get hyped, think, thought flow

Acrobat, sync the track, pump the track
Dance missions, clubs (close?) like spores react by (past?)
Strong visions, and hurrying more
Reflects on the dancefloor

Flow it up (blowing up?) and having mad people showing up
Packing crowds, jam packed venues
Needles collapse, while atmospheres continues
Sprinkle that, winnin’ like that, movin’ like that, hittin’ like that

The melody is fat (phat?) 
Yeah, I’m on the energy source
The cosmic boss with Prodigy
Different astrology, my intellect’s the power (devour?)

With Diesel Power
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fanta...

We spin back rewind – Diesel Power
Blows your mind drastically, fantasically
It has to be, automatically
Check it out – you better work it out

Change to another route
My techniques, strategies, abilities
I leave cords of mikes hanging like spring leads
You would try so fast (do a track?), beyond the human eye

Lyrical tactics, vocal gymnastics
E’s and pepped up, you get scrapped up
Smacked up, backed up, your crew’s all cracked up
Checking flow, pick choose, quick, you can’t stick

My medical brain’s a stranger’s angles
(My medical ? metaphor range is as strange as angles?)
You get tangled, twisting side effects us (twist inside affections?)
Channels repeat, complete, can’t compete
Check that our texture, mind adventure

Exploit the point, it attracts to devour
My intellects proceed – with diesel power
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fanta...

Back attack – and whack patch
You’re faxing me – you don’t want none
High quality acts should be still standing
Damaging your other manic

Quick reverse – potent as the first verse
My amplifier blows on your world’s higher
World’s sire, cuts like a barbed wire
Record player, I pull up on you every day

Fast forward, I move and I swings toward
Exit load, put your brain in right mode
Selected mix, the man will perfect the fix
(the man with perfected fix?) has lightly bite me
Copy zimmers (Xerox?), cops’ handblocks

You can’t knock some out there
I’ll be (upbeat?) lifting, shifting, persisting, intelligent kingpin
Keepin’ astrology
As I roll with Prodigy

With Diesel Power
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fanta...

Model 706-8073-421, Robot Sonic

Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fanta...

Funky Shit
(Vocals by the Beastie Boys)

Oh my god that’s the funky shit!

Serial Thrilla
(Vocals by Keith Flint)

Damage destructor, crowd disrupter
Youth corrupter, everytimer
Yeah, damage destructor, crowd disrupter
Mainliner, everytimer

Taste me, taste me
Succumb to me, succumb to me
Taste me, taste me
Succumb to me, succumb to me

Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa

Damage destructor, crowd disrupter
Mainliner, everytimer

Taste me, taste me
Succumb to me, succumb to me

Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa
Serial thrilla, serious killa

Mindfields
(Vocals by Maxim Reality)

This is dangerous – Open up your head feel the shell-shock
This is dangerous – I walk through mindfields so watch your head rock
This is dangerous – Open up your head feel the shell-shock

So watch your head rock!

This is dangerous – Open up your head feel the shell-shock
This is dangerous – I walk through mindfields so watch your head rock
This is dangerous – Open up your head feel the shell-shock

This shock
I walk through mind fields, eh... this shock
I walk through mind fields so watch your head rock
I walk through mind fields so watch your head rock

Narayan
 (Vocals by Crispian Mills of Kula Shaker)

If you believe the western sun is falling down on everyone
If you break it free and the morning’s come
If you would now your time has come
If you believe the western sun is falling down on everyone
And you feel it burn, don’t try to run
And you feel it burn, your time has come

And I feel it
You feel another energy and I feel a power growing
You feel another energy and I feel a power grow
You feel another energy and I feel a power grow

If you believe the western sun is falling down on everyone
If you break it free and the morning’s come
If you would now your time has come
If you believe the western sun is falling down on everyone
And you feel it burn, don’t try to run
And you feel it burn, your time has come
I feel it!
You feel another energy and I feel a power growing
You feel another energy and I feel a power grow
You feel another energy and I feel a power grow

Om Namah Narayana
Om Namah Narayana
Om Namah Narayana
Om Namah Narayana
Om Namah Narayana

I feel it
I feel it
You feel another energy...

Firestarter
(Vocals by Keith Flint)

I’m the trouble starter, punkin’ instigator
I’m the fear addicted, danger illustrated

I’m a firestarter, twisted firestarter
You’re the firestarter, twisted firestarter
I’m a firestarter, twisted firestarter

I’m the bitch you hated, filth infatuated – yeah
I’m the pain you tasted, well intoxicated

I’m a firestarter, twisted firestarter
You’re the firestarter, twisted firestarter

I’m the self inflicted, mind detonator – yeah
I’m the one infected, twisted animator

I’m a firestarter, twisted firestarter
You’re the firestarter, twisted firestarter
I’m a firestarter, twisted firestarter


Climbatize
(Instrumental)

Fuel My Fire
 (Vocals by Keith Flint & Saffron of Republica)

I’ve got word of thanks
Thanks that I’d like to say
For the rage that I feel
The rage that I feel today

Gotta stack, gotta stack
Stack of chips on my shoulder
In everything I do ’cause I made, I made
I made the mistake of trusting you

Yeah, people like you just fuel my fire
Yeah, people like you just fuel my fire
Yeah, people like you just fuel my fire
People like you just burn!
You liar, you liar, you liar, you liar!

Yeah, my layers are thick
And I got a bad attitude
Yeah, that knife in my back
Has fingerprints that belong to you

Got a grudge, got a grudge
Got a grudge that I’m holding for as long as I live
’Cause you lied, you lied, you lied to my face
And that’s something that I can’t forgive

Yeah, people like you just fuel my fire
Yeah, people like you just fuel my fire
Yeah, people like you just fuel my fire
People like you just burn!
You liar, you liar, you liar, you liar!

Yeah, people like you just fuel my fire
Yeah, people like you just fuel my fire
People like you just fuel my fire
While people like you just burn!
You liar, you liar, you liar, you liar!

Always Outnumbered Never Outgunned

Spitfire

If I was in world war II they’d call me ‘Spitfire’
‘Cause you know that I can

Girls

Imagine how it would be
To be at the top
Making cash money
Go and tour all
around the world
Tell stories about
all the young girls

Travel fast
Have a blast
Travel fast
Make it last
Girls rock the world!

You hear me
Up, up and away in my beautiful, my beautiful
Up, up and away in my beautiful, my beautiful balloon

Memphis Bells

Lick it once, lick it twice
Come on, put that shit on ice

Get up, Get off

You got to get up
If you wanna get-

I hate people that ain’t movin’ their shoes
and I hate everybody that I see not feelin’ my groove
...we be takin’ the bar
but I hate everybody that don’t like electric guitars and I
hate people who think they can dose up their medicine fuckin’ with venom...
and I twista... show them the force I’d like to see
somebody talkin shit get turned up a corpse
only model with the ones that got the wickedest drawers... kick it with ya’ll

and I hate phony ass people
and I hate having no droll
and I hate ...-ass clubs that don’t be havin no bitches that bring ‘em down to the floor
and I hate when I can’t hurt somebody
and I hate when I ain’t got dough
and I hate everyone ... twista and prodigy... rockin’... control

You’ve got to get up
If you wanna get off

Keep your eyes open... so I can stop you from blinkin
Make you feel... try to see what you’re thinkin
Through the hole... while I’m holding my own
Get so cold in the zone I’ll just... my clone
I can fill the fuckin’ room up with torture and pain
... is coursing my veins
It’s the trilogy of terror... from my era
... agility that I scare ya because I hate ya’ll

Hotride

You hear me
Up, up and away in my beautiful, my beautiful
Up, up and away in my beautiful, my beautiful balloon

Now get out
Gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme,
Gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme a ride

Hot ride in my air balloon
Skipping fast right around the moon
On a bullet train outta town
One... up and one hill down / walking tuff and run him down ?

Hot ride in my air balloon
Skipping fast right around the moon
Mind’s made up ?
Their’s no luck when time leaves you

You gotta push it

Wake Up Call

It’s been a long time but I just can’t wake up
Back on tour, one, two, three, we all back on four you better wake up
You gotta feel me

Action Radar

I don't see 'bout that radar but I don't see that i'm wrong
'cuz its a will-fire action-seeking radar baby
I don't see 'bout that radar but I don't see that i'm wrong
'cuz it's a sure-fire action-seeking radar baby

or

Give ‘em what you got
Go give ‘em all your action baby

...’cuz it’s a sure-fire action-seeking radar baby

Live it up, don’t wanna give it up
Live it up...

A little action is all I need

Phoenix

Can you hear my love buzz?
Do you believe me when I tell you you’re the king of my dreams?

You'll be under my wheels

I Rock, I Roll

The Way It Is

That’s just the way it is

Shoot down

Shot the gun Shot the gun to the bang, bang, bang
... ? ? ?
Too many tied
Too many tied to the bang, bang, bang

Your time is running out



Магистерская работа Мои публикации Фотогалерея Резюме Ссылки Назад в главное меню

Copyright © DonNTU 2005
Все права защищены - нарушения преследуються по закону